Homepage
Language courses Study abroad Business Other services About us

Komunikacijos ir kūrybinės industrijos studijos

Greitas temos pasirinkimas

Play Video about Communications and creative industries

Apie komunikacijos ir kūrybinės industrijos studijas

Šios specialybės dažniausiai studijuojamos atskirai, bet darbo rinkoje vyrauja nuomonė, kad komunikacijos specialistai turi bent paviršutiniškai išmanyti būdus, kuriais galima perduoti informaciją visuomenei. Kūrybinių industrijų studentai taip pat turi ne tik mokėti naudoti sklaidos įrankius, bet ir formuoti „užkabinančias“ žinutes.

Komunikacijos studijų programos labai skiriasi nuo universiteto ir specializacijos, tad atidžiai nagrinėkite programų aprašymus. Vienuose universitetuose kryptis labiau orientuota į marketingą – studijuojamas viešasis informavimas, viešieji ryšiai, tarp paskaitų rasite istoriją, žurnalistiką, marketingą. Kitos šakos gali būti labiau techninės, tiriančios komunikacijos priemones ar įrankius. Paskaitų tvarkaraštyje galite rasti statistiką, informacines technologijas.

Kad ir kurios krypties studijos tai būtų, reikėtų pabrėžti, kad studijų metais daug dirbsite su šaltinių nagrinėjimu, aiškinsitės komunikacijos teoriją, metodologiją, tirsite komunikaciją įvairiuose kultūriniuose ir socialiniuose kontekstuose. Praktinių paskaitų metu ugdysite savo komunikacijos, debatų įgūdžius.

Techninėse studijose temos bus konkretesnės: statistika, tyrimų metodikos, medijos.

Kai į komunikacijos studijas įsilieja ir kūrybinės industrijos, paskaitų portfelis prasiplečia įvairiomis meninės išraiškos temomis (animacija, grafika, dizainas ir kt.) ir komunikacijos sklaidos priemonių, jų metrikų pažinimu (televizija, web marketingas, radijas ir kt.). Supažindinama su renginių: parodų, spaudos konferencijų, festivalių organizavimu.

Bakalauro ir magistro studijas galima derinti įvairiai, pavyzdžiui: studijuoti žurnalistikos, marketingo, kūrybinių industrijų, informacinių technologijų bakalaurą ir komunikacijos, viešųjų ryšių magistrą.

Kaip galime padėti?

Karjeros konsultacijos

Studijų kryptis skamba įdomiai, bet nesate tikri, ar ji jums tinka? kviečiame pasinaudoti mūsų testu ir konsultacija MNTEST. Kompetentingi karjeros konsultantai padės išsirinkti studijų kryptį, kuri jums tinka labiausiai ir atsakys į klausimus apie šias studijas.

Studijos užsienyje

Šią programą ir daugybę jos specializacijų galite studijuoti ir užsienyje. Nuo ko pradėti, kokios jūsų galimybės, kaip pasiruošti ir, žinoma, sėkmingai įstoti, papasakos mūsų studijų koordinatoriai.

Komunikacijos ir kūrybinės industrijos specializacijos

Pasirinkus komunikacijos ir (arba) kūrybinių industrijų sritį, labai svarbu žinoti, kurią specializaciją rinksitės, nes jų – visa aibė. Plačiau aprašysime vos keletą platesnių šakų:

  • Žurnalistika ir komunikacija – baigę šios srities studijas, neįgysite profesionalaus žurnalisto kvalifikacijos, bet susipažinsite su kertinėmis žurnalistikos sąvokomis ir metodikomis. Tuo pat metu išmoksite inovatyviai ištransliuoti žinutes. Studijų metais turėsite daug praktikos, tad galėsite pradėti kurti savo portfolio: jis labai svarbus, norint dirbti šioje srityje.
  • Politikos komunikacija – jei domitės politika ir pagaunate save skaitant politikų pranešimus spaudai ar Facebook žinutes, o galbūt žiūrite  spaudos konferencijas ir galvojate, kad tikrai galėtumėte geriau suformuluoti žinutę ar diplomatiškiau atsakyti į užduodamus klausimus, galbūt politikos komunikacijos sritis kaip tik jums? Čia aiškinsitės, kaip tam tikros žinutės, medijų kanalai, žurnalistai daro įtaką politikų ar partijų populiarumui.
  • Viešieji ryšiai – įgysite daug komunikacijos įgūdžių, kurių prireiks, norint efektyviai vystyti įmonės, prekinio ženklo, produkto ar žmogaus reputaciją. Išmoksite naudoti medijų įrankius, dėlioti komunikacijos planus, kurti kampanijas. Aiškinsitės, kaip perteikti tinkamą žinutę šiuolaikiniame kultūriniame ir (arba) socialiniame kontekste.
  • Marketingas ir rinkodara – mokysitės kurti ilgalaikes kampanijas, formuoti prekinio ženklo strategiją, analizuoti tikslines auditorijas ir jų tarpusavio sąveikas. Mokysitės kurti komunikaciją, siekiančią konkrečių rinkodaros tikslų (kaip pasiekti didžiausią auditoriją, kokia žinutė veikia pradinukų mamas ir t. t.)
  • Kūrybinis rašymas (copywriting) – šios srities specialistai pasakoja istorijas. Geras rašytojas, rašantis apie keliones, privers jus atsidurti svečioje šalyje, nubraukti ašarą, skaitant beglobio kačiuko istoriją, ar įsigyti būtent TĄ – patį geriausią – šaukštą sriubai, kuris keičia ne tik sriubos skonį, bet ir jūsų įvaizdį prie pietų stalo.
  • Medijų planavimas – medijų planuotojai dirba su skaičiais. Tai yra žmonės, kurie gali pasakyti, kokiuose media kanaluose klientai ras savo auditoriją, kuri dalis tos auditorijos galimai susidomės jų žinute ir kiek kartų paspaus nuorodą į kliento svetainę. Media planuotojai suras geriausią kelią kliento marketingo tikslams pasiekti.
  • Skaitmeninė rinkodara – šis sektorius taip pat labiau priklauso tiksliesiems mokslams, o ne humanitariniams. Čia susidursite su terminais SEO, CPC, CPM. Mokysitės socialinių tinklų strategijos ir komunikacijos bei aiškinsitės, ką klientai veikia skaitmeninėje erdvėje, kaip juos patraukti ir kaip su jais užmegzti dialogą.

Karjeros kryptys

Kelios karjeros kryptys:

  • viešųjų ryšių vadybininkas;
  • komunikacijos vadybininkas, vadovas;
  • rinkodaros specialistas;
  • multimedijos projektų vadybininkas;
  • žurnalistas;
  • medijų planuotojas;
  • renginių komunikacijos specialistas;
  • reklaminių plotų pardavėjas;
  • ir kt.

Universitetai, kuriuose rasite šią studijų kryptį

Tai mūsų universitetų – partnerių, kuriuose galite rasti šią specialybę, sąrašas. Jei norite rinktis studijas viename iš šių universitetų, apsvarstykite mūsų pagalbą stojantiems.